BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 23 augusti 2011

Första dagen på mitt nya liv :)


Idag började jag alltså, igår var det förberedelser genom mathandling och fixa en veckas test-träning på gymmet. Så nu är det GI och hård träning med en kompis (som antagligen ser mig som ett projekt), som är PT :)
Hon körde verkligen hårt ut direkt, "det där med att mjukstarta är skitsnack" sa hon direkt, "fan oxå" svarade jag. Hon gjorde ett träningschema jag måste köra 3-4 ggr i veckan, med specialinriktning på ryggen eftersom jag sitter still i trucken mest hela dagen. Hon var nöjd med mitt kostupplägg, men hon tyckte jag skulle dra ner på festandet, så detta blir sista gamla vanliga helgen nu som kommer. Därefter måste jag följa min nya regering.

Jag vägde mig idag igen, vette fan vad som hänt, men jag hade gått upp lite till! Så vågen stannade idag på 71.7 kg, men jag tror det är nåt fel, för 9.7kg på 5 veckor borde vara omöjligt att gå upp.
Aja, men vi säger väl så, antagligen vågen hoppa rejält tills nästa tisdag.

Maten har funkat bra, men jag får automatiskt dåligt samvete när jag äter så fet mat, och tänker hela tiden, "detta kan jag la fan inte gå ner i vikt på?" men det ska man tydligen göra ^^

Nu kommer snart lägesrapport och mat-logg :)

/Malin

0 kommentarer:

Fit for summer 2012

LilySlim Weight charts